Shop More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Premium Member Slim Sadie JayneFemale/United States Group :icondead-master-fc: Dead-Master-FC
 
Recent Activity
Deviant for 3 Years
5 Month Premium Membership:
Given by Lasershows
Statistics 375 Deviations 11,625 Comments 18,583 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Webcam

Groups

deviantID

UglyTree
Slim Sadie Jayne
Artist | Hobbyist | Digital Art
United States
:iconuglytree::iconsparks710:

I really like candy. like.. I REALLY like candy.

Hatsune Miku Fan Button by ButtonsMakerMLP: Friendship is Magic Fan Button (Edited) by ButtonsMakerDoctor Who Fan Button by ButtonsMakerCrona Fan Button by ButtonsMakerMegurine Luka Fan Button by ButtonsMakerSakine Meiko Fan Button by ButtonsMakerAdventure Time Fan Button (UPDATED) by ButtonsMakerPanty and Stocking Fan Button by ButtonsMakerCourage Fan Button (Request) by Kyuubi-DemonFoxZelda Fan Button by ButtonsMakerMidna Fan Button by ButtonsMakerPokemon Fan Button by ButtonsMakerMeta Knight Fan Button (UPDATED) by ButtonsMakerMarx Fan Button by ButtonsMakerNintendo 64 Fan Button by ButtonsMakerPrincess Luna Fan Button by ButtonsMakerDiscord Fan Button (Request) by Kyuubi-DemonFoxDead Master Fan Button by ButtonsMaker

floofy friends: :iconsparks710: :icontheofficialblazie: :iconp0werdrlven: :iconxequinoxx: :iconchozogal: :iconlildevil74:
:heart: :iconsilverperzon: this doofus

requests/commissions are CLOSED
art trades are HESITANT (lol)

Twitter - twitter.com/SlimSadieJayne I tweet like a fanatic
Redbubble - www.redbubble.com/people/color… for merch and stuff
PIXEL FUNK by UglyTree
just thought i would let you guys know that im going to the Mikuexpo concert this weekend, so i probably wont do art, unless i want to do a little in the hotel. but yeah. i probably wont post XD
should i post pictures from the trip though? maybe i'll post a poll

Activity


Halloween picture?
47%
9 deviants said Blair (soul eater)
42%
8 deviants said halloween themed vocaloid (most likely miku)
11%
2 deviants said Ciel Phantomhive (black butler)
0%
No deviants said or something else, idk, just comment.
im sorry, when did deviantart because another typical social media website
Should i post pictures of my LA trip? (MikuExpo) ...when i get back
100%
12 deviants said yes
0%
No deviants said no
just thought i would let you guys know that im going to the Mikuexpo concert this weekend, so i probably wont do art, unless i want to do a little in the hotel. but yeah. i probably wont post XD
should i post pictures from the trip though? maybe i'll post a poll
Moon by UglyTree
Moon
yeah i did the option on the poll only i voted for. but i figured it was half done already and i can finish it XD
but you know what?i actually REALLY love how this turned out! XD and this was my first time drawing the moon by hand and i think it looked pretty good but you cant tell so much because i blurred it. 
but yeah
favorite comment and watch XD

inspired by the song Moon by Iroha (feat. Hatsune Miku)
Loading...

Halloween picture? 

47%
9 deviants said Blair (soul eater)
42%
8 deviants said halloween themed vocaloid (most likely miku)
11%
2 deviants said Ciel Phantomhive (black butler)
0%
No deviants said or something else, idk, just comment.

Comments


Add a Comment:
 
:icontheofficialblazie:
TheOfficialBlazie Featured By Owner Sep 28, 2014  Student Artist
//sneaks into profile
Hellofriend
long time no see
Reply
:iconuglytree:
UglyTree Featured By Owner Sep 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
yeah wtf is up with that
Reply
:icontheofficialblazie:
TheOfficialBlazie Featured By Owner Sep 28, 2014  Student Artist
I don't know man
I've been hesitant to text you for no reason, I guess because I never have much to talk about? <v>'
Reply
:iconuglytree:
UglyTree Featured By Owner Sep 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
oh. well i can usually find something XD also sorry if my replies are late, i am like in nowhere land right now
Reply
(1 Reply)
:icondamaimikaz:
DamaiMikaz Featured By Owner Sep 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks for adding [Practice] Hands to your collections. I'm happy that you like the piece :la:
Reply
:iconuglytree:
UglyTree Featured By Owner Sep 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
oh. well it was on the front page so i dont know why you bother thanking me XD
but yeah, i love some good hand references too XD
Reply
:iconsparks710:
Sparks710 Featured By Owner Aug 25, 2014  Hobbyist General Artist
uh..


would you like to meet sometime soon?..
Reply
:iconuglytree:
UglyTree Featured By Owner Aug 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
yes just got on to ask you that XD
I don't know...how though..? XD if I didn't tell you, im at my dads and I have to go to my moms every day to take care of our dogs, but she took away the laptop at her house and the only way we can talk from my dads house is deviantart or just..texting but I cant do that XD
I beat pokemon Y and I have a pretty okay team so if you want to battle we can do that XD or we could even talk from the game chat thing idk. that would probably be the best way XD (fairy type is best type btw)
Reply
:iconsparks710:
Sparks710 Featured By Owner Aug 28, 2014  Hobbyist General Artist
oh, okay ^^
well we can chat on DA (or facebook if you'd prefer that)

and yeah, we can battle..even though my team is actually pretty crappy <XD


so when would you like to meet?
Reply
:iconuglytree:
UglyTree Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
okay then. XD I can just tell me dad that im talking to you and he should let me be on the computer.

and okay XD I've been playing with that Froslass you gave me like forever ago and she's so cute omg XD

uh so we can meet tonight or tomorrow if you want. i'll just go with tonight for now. XD
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: